Onsdag 14/7

Har precis vaknat, har sovit länge idag med men inte bra... Inatt har ag slagit all rekord i att springa upp o kissa. Har kissat 1 i timmen =/

Igår så var jag på hundkals hos mamma särbo, han hund fylled 12 år. När jag var ute på landet så passade jag på att plocka krusbär =D jag blockade typ 700g men jag åt upp alla innan jag kom hem. Sen bar det av inte mot stan igen för att åka hem o äta lite mat tillsammans med rickard =) Vi hade pratat om att åka o bada eftersom det har varit så varmt men under kvällen blev det svalare här o det kom till o med lite regn. Men vi åkte o badade iaf =P Rickard var snabb i, men jag satta först bara på mig bikinitrosorna o gick i med benen men sen så övertygade han mig att jag skulle komma i mer. Det slutade med at han tog tag i mig o bar ut mig i vattnet =P

Det var inte speciellt vart i luften men det var riktigt skönt i vattnet så vi badade en bra stund. Idag har jag sota för att jag bade med lätt ont i kroppen lite knackig röst och lite lagom snuvigi näsan... Hoppas på att det bara är så jag låter nu att det gör över snart.

Ska nu äta lite o sen ska jag se om jag kan orka mig ner till stan o försöka hitta en bröllopspresent till min faster som ska gifta sig i helgen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback