Sjukhuset

Nu har jag snart haft ont i magen 1½ dyng o det är mer eller mindre... Så tidigare idag så var jag uppe på förlossningen o blev undersökt o fick ligga med en CTG kurva för att kollla hur det var inne i magen. Allt så bra ut o bebisen hade en puls på 140-180 slag o det var helt normalt o det var ännu bättre att den gick upp o ner! Läkaren kände även på magen o över livmodern o sa då att den hade lite "ton" vilket visade på att den var lite för aktiv mot vad den ska vara... så nu ska jag ta det lugnt o försöka att vila så mycket som jag bara kan! När hon gjorde ett ultraljud så var bebisen så stö för den låg o drack vatten o sträckte ut tungan, sen började den suga på tummen =) var så gulligt.

Men nu har jag ännu mer att prata med min BM om på måndag för att det börjar kännas omöjligt att komma tillbaka o jobba... Även om jag väldigt gärna vill =/


Kommentarer
Jojja säger:

Vad sköönt att det inte var nåt!! Vila ordentligt nu! :)

Kram!

2010-07-04 | 00:06:25
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback