Sjukskriven

Jahopp då är jag sjukskriven igen... är glad för det, nu behöver jag inte känna stressen att jag snart ska gå o jobba igen även om jag gärna hade velat det! Hoppas bara på att det kan bli lite bättre med tiden o att jag kanske kan röra på mig hela tiden.

Hade tur att jag fick prata med sjukgymnasten oxå när jag var på MVC. Hon tyckte att jag skulle börja använda krykor nu så ag ska avlasta mitt bäcken när jag gå o sen så har jag även anmält mig till vattengympa i augusti för att kunna slappna av o slippa känna tyngde på min kropp.

Så nu kommer det att bli många besök på sjukhuset framöver av olika slag.

Nu ska jag packa lite inför att vi ska åka o bada =)

Kommentarer
Johanna säger:

Gud vad skönt för dig!!!

2010-07-08 | 20:22:57
Bloggadress: http://johannawingerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback