Söndag 4/7-10

Idag har jag inte gjort så mycket skjutsade ner Eve till resecentrum så hon skulle hinna med sin buss o efter det tog jag o Jos en tur till City gross o handlade lite. Var tur det för att dom sålde jordgubbar för 10kr ½l så det var väldigt nice, passade på att köpa 3 st =) Så nu är det snart slut redan.

Stackars mamma har jobbat delad tur idag så när hon hade sin rast så åkte hon o jag ut till abboreberg o åt lite o solade. Men tack vare att jag har rört lite som jag själv tycker idag så har jag nu jätte ont i magen o vet inte riktigt hur jag ska ligga eller vara alls... Innan Rickard gick till jobbet så somnade jag 3 gånger när jag låg i sängen. Orkade äns inte upp o göra mig något  o äta så han var så snäll o gjorde en smörgås o fruktsallad åt mig så jag inte strumtar i att äta bara för att jag inte orkar.

Nu ligger jag i sängen med datorn i knät o har kollat klart på en film men det blir nog en till innan jag ska sova. Imorron är det dags att gå till BM. Så kommer en uppdatering om det, hoppas på att jag kan skriva att jag inte har gått upp något =P

>Ha en bra kväll i värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback