Uppdragsdag

Idag har jag varit på uppdrag o försökt hitta en lösning på hur vi ska göra med skötbord... Men efter idag har jag nog kommit fram till att det kommer att bli smidigast att ha en skötbädd på tvättmaskinen o så har jag hittat några olika alternativ så nu ska jag bara tvinga med Rickard att kolla på vad han tycket. Men han kommer ju säga att han redan har sagt vad han tycker o då e det det som gäller =P men jag vet att han har mer tankar om det än vad han säger.... Det tror jag alla killar även om de inte säger att det spelar någon roll.

Har även varirt o kollat på kläder idag men jag har nu konstaterat att alla ska ha barn just nu o det finns inga kläder o köpa i strl 50-56... Men tur att det snart kommer in nya grejer till hösten så att jag får väl passa på då.

NU ska jag vara lite social med rickards kompisar som har kommit, dags att gå ut i parken o grilla idag med!

Kommentarer
Jojja säger:

Visst är det lite intressant. Man vill handla nu innan bebis kommer, och vad finns då? Sommarkläder! T-shirts, shorts och sånt som inte alls går att ha i oktober. :P Men jag har hittat massa sött från LaRedoute som har fått in höstkläder. Flera bra overaller t.ex! :)

Lägg inte ner för mycket energi på ett skötbord, det är alltid mycket smidigare att byta nån annanstans sen. :P Här blir det en skötbädd på tvättmaskinen bara.

Kram kram!

2010-07-06 | 18:40:06
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback