23 år


Idag fyller jag år!! blir 23 år gammal ;) eller hur man nu ska se det.

Igår så var jag på Ikea tillsammans med mamma o hevig. En mycket trevig dag men det var sjuk jobbigt o när jag kom hem blev det lite tårar men sen blev det bra. När vi väl hade jobbat oss igenom vervåningen på ikea o kom fram till barnavdelningen så hittade vi en jätte fin spjälsäng som det sålde ut. Den hade kostat 1000 kr men de sålde den nu för 300. Så den fick vi av mamma i present. Tycker att det var jätte snällt av henne! Sen igår kom mamma o hjälpte mig o städa o fixa inför idag. Så de största inköpen igår bleb soffbordet o matten till vardgasrummet o sen bänken till hallen. Sen blev det så klar massor av andra grejor oxå ;)




Idag så började dagen med att mamma o jag åkte o handlade inför klaset som har varit här. Vi hann även med en liten lunch o en tur till maxi för att skaffa en kaffebryggare eftersom jag har kommit fram till att det kommer att behövas. När vi väl står på maxi så ringde min mobil med ett nr som jaf inte kände igen o jag svarade. I andra änden så säger någon - Hej det är pappa! jag höll på att dö av chock när jag hörde det. jag har inte pratat med min pappa på 1½år kanske så då kanske ni kan förstå chocken... Men jag lyckades att chocka honom tillbaka när jag berättade att han skulle bli morfar o då blev det helt tyst i luren =P sen sa ha att jag var ju så pass stor så att det var dags för sånt. Jag är precis lika gammal som mamma o pappa var nnär jag kom =) Sen fortsatte handlandet fast lite mer chockad dock =P

Väl hemma igen så packade jag in alla grejor jag hade handlat o höll på o fixade i köket när det ringer på dörren o jag trodde att det var mamma som kom, men till min stora förvåning så var det rickards farmor o farfar som kom förbi o sa grattis =) Tycker att det var en jätte trevlig överaskning! Fick den här jätte fina rosen av dom.



Sen var det dags för lite kalas, mycket trevlig men jobbigt är det allt o fylla år! Här är lite bilder på grejor som jag fick idag =) Massor av fina saker blev det, passade på att önska mig saker som vi behöver till lgh. Fick en hårblås av min ena lillasyster. Hon är så söt!





Nu sitter jag här o tar det lugnt o lyssnar på lite musik o äter vattenmelon. Det ända som är tråkigt är att jag är ensamen hemma ikväll. Tycker att det är tråkigt alla kvällar när Rickard går o jobbat men idag kändes det extra tunga att vara hemma själv men det är så när man är vuxen... Ska väl passa på att kolla på en film o ta det lugnt med kroppen o vila upp den.



Ha en bra kväll!


Kommentarer
Jos säger:

Lite bättre med yta än du hade i förra lägenheten :) mkt fina saker du hade fått i present!

2010-06-28 | 23:12:50
Anonym säger:

Vad härligt ni fått det:)

och vilken härlig vecka du verkar ha haft!

2010-06-29 | 12:55:55
Emma säger:

Jag har med sett sängen och att de säljer ut den. Den ska tydligen utgå trots att den är så fin.. Jag ville ha den, men det är ju inte dags att köpa spjälsäng än för oss. Det får helt enkelt bli en annan. Men kul att ni fick en!

2010-06-29 | 21:32:12
Bloggadress: http://sodemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback