30/6-2010

Idag har jag inte gjort så jätte mycket. Var en kort sväng på stan för att köpa några roliga papperstallrikar tills på lördag. Passade även på att köpa nya lösfransar tills på lördag, de gammla börjar se lite trötta ut ;) Sen av en slump så träffade jag hedvig o hennes mamma på stan så vi tog en lunch tillsammans.

Helt plötsligt var kl 14 o då skulle jag gå till frisören =D har längtat ett tag nu på att komma dit speciellt för att klippa mig, Blev även lite nya slingor. Lägger ut bilder på den nya frisyren på lördag när jag mer sminkad oxå ;) annars kanske jag skrämer er som läser =P Hahaha

Efter det så bar det av hemåt igen för att pussa lite på hjärtat som hade vaknat till liv efter nattens jobb. Vi bestämde oss då för att åka o handla lite mat o fylla på lite i skåpen. Han säger sen när vi är på väg hem att han inte har ätit något på hela dagen så då var det ju bara att börja tänka på av vi skulle äta, men då ringde mamma o undrade om vi inte kunde göra henne sällskap o äta någonstans nere på stan. Vi hamnade på O´learys, mätt i magen blev vi nog men maten var en liten besvikelse idag tycker jag nu... Bätter kan ni!!

Nu ska jag fixa lite jordgubbar så jag o rickard kan sitta i soffan o mysa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback