Bläää...

Jag tycker verkligen inte om att bo i den här kroppen som jag bor i!! Jag hade hoppats på att det skulle vara lätt att vänta barn o att man kanske skulle må lite illa i början. Men nej då... Nu han jag knappt ta en kort tur o handla mat utan att jag är helt slut. Just nu har jag semester som jag försöker njuta av så mycket jag bara kan. Ska till Barnmorskan på måndag för kontroll o då ska jag passa på att fråga vad jag ska ta mig till...

Ha nämligen funderat på hur det ska bli att gå tillbaka till jobbet... Känner inte att jag kan ge allt till mina patienter o då kan jag inte ge en god o säker vård... Skulle det hända något akut så är jag rädd att jag inte skulle handla så fort som jag behöver bara för att jag har ont o är rädd om min kropp... Hoppas på att jag kan få lite svar på måndag iaf vad hon tycker.

Nu ska jag gå o koka lite färsk potatis =)

Kommentarer
Jojja säger:

Hihi, japp, nu har jag en helt giltig anledning att handla rosa.. :P

Jag mår faktiskt rätt bra nu, lite illamående till och från bara, men jag har så mycket sammandragningar så jag får inte jobba mer än halvtid och knappt ens det för läkaren. Men jag vägrar sitta hemma på heltid, då blir tiden som är kvar jääättelåång. :) Kan inte du prova att jobba halvtid om du tycker det känns tungt? Det har gjort stor skillnad för mig.

Sen borde det ju inte vara nåt problem för dig att få havandeskapspenning från v 32 eftersom du jobbar natt..?

Sköt om dig! Kramar!

2010-06-29 | 17:16:46
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/
Emma säger:

Jag hoppas verkligen du mår bättre snart. Börjar nästan kännas tjatigt att säga det...

2010-06-29 | 21:24:49
Bloggadress: http://sodemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback