Glad Midsommar =)

Igår blev en mycket trevlig dag. Dagen började med att jag åkte hem till mamma för att äta midsommar lunch tillsammans med henne o tjejerna. Det blev den gammla vanliga fast otrelogt goda maten sill o potatis. För att de små skulle äta lite så blev det oxå "burk skinka" o det är en favorit hos mig med. Till efterätt hade jag med mig jordgubbar o glass =D typiskt nog så spillde jag på mina vita byxor men som tur var ingen stor fläck :P



Sen åkte tjejerna till sina pappor för att fira midsommar så mamma o jag tog lilla bilen o åkte ut till Abboreberg o tittade på midsommarfirandet där ute =) Det var helt underbart väder o det var mycket folk att titta på. Vi passade även på att fika på Cafét där ute. Åt en mycket god blåbärspaj med vaniljsås. Sen passade vi även på att ta en rund tur i de "gammla hoodesen" =P det är helt sjuk hur ett område kan förändras så mycket.

Sen styrde vi ut mot landet o mamma åkta till Angel o jag åkte till hedvig. Jag o Rickard firade midsommar på olika håll vilket kändes lite konstigt på ett sätt men vi båda hade nog trevligt på varit håll iaf. Jag var hos hedvig o det är alltid lika roligt att fira midsommar med henne. Dock måste jag säga att det var lite jobbigt att gå o röra sig upp o ner i backarna som hon har i sin trädgård... ( inte riktigt gjort för en ond kropp) Vi grillade o åt massor av god mat. Som alltid när det är en fest på landet o det finns "loge" så blir det dans o så även igår kväll. Många av det killarna som var på festen iår kväll är riktigt duktiga på att bugga o jag tycker att det är roligt men med min kropp så blev det inget av det! Jag får hoppas på nästa sommar i stället.

 



Hoppas att alla får en fortsatt bra midsommardag! Nu ska jag planera inför min o hedvigs tur till Ikea imorron =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback