100320

Nu sitter jag här på jobbet igen och har det riktigt bra. Mår riktigt bra och det känns som första gången på ett bra tag! Nu är det natt 2 av 3 sen är jag lite ledig igen. Skönt =) Idag har jag inte gjort mycket alls förutan att vara arg på min lilla katt som håller på att riva hela min lgh... Just nu funderar jag starkt på arr aboptera bort honom =/ känns sådär men tycker synd om honom...

Var en kort sväng på stan o kollade in vårmodet och det finns sjukt mycket snygga gerjor nu till våren och sommaren. Jag syndade med att ta en snabb hambugare på Donken o då kom Elin o Pär förbi med lilla Alex och det var riktigt roligt att träffa henne o få prata lite strunt =)

Ser fram emot nästa helg då Eve kommer hem från Sthlm! Då blir det PARTY!! även om det inte blir så mycket alkohol för min del kanske så kommer det att bli sjukt roligt iaf ;)

Nu ska vi snart sätta oss o se på Solsidan och koppla av en liten stund!

Tjing så länge =P

Kommentarer
Evelina säger:

längtar me =) massa!!

2010-03-20 | 14:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback