Hemma igen!

Nu är jag äntligen hemma igen. Jag har spenderat de senaste dagarna på sjukhuset för att jaghar haft så ont i magen... Isöndags eftermiddag så orkade jag inte att ha onte mer för du hade jag haft ont i 9 dagar utan resultat av smärtlindring hemma. Efter att ha gjort alla andra knep jag kan komma på så ringde jag till sjukhuset. Jag fick då komma upp för en undersökning som inte vidade några fel på bebisen vilket känns väldigt skönt, men efter ett läkar byte o ännu mer smärtor o yttligare en undersköning.

Efter att ha suttit upp i sen soffa i flera timmar fick jag lägga mig i en säng o det var jätte skönt. Sent på söndag kvällen blev jag iaf inlag för observation för att se vad mina smärtor kunde bero på. Under kvällen blev det oxå dags för en ultraljudsundersökning av njurarna för att se om problemet satt där, men det gjorde det inte. Allt såg jätte bra ut och sen fick jag äntligen sova... Fast jag sov inte mycket den natten för at jag hade så ont o kunde inte hitta någon bra ställning =/  dagarna har sen rullat på med provtagningar kirurgkonsult o med värktabletter sova bort dagarna helt o hållet.. Det finns inte så mycket att göra på sjukhuset annat än att sova o ta det lugnt... Men idag innan det blev dags att gå hem så träffade jag en jätte bra läkare som sa att det antagligen är kraftig växt värk som jag har o den kommer antagligen att avta om några veckor när hormonerna kommer att lugna ner sig. Så nu är det bra att ta det lugnt o vänta ut tiden...

Så nu är jag sjukskriven till den 30/5 så jag kan hinna att slappna av hopas på att min mage slutar att göra ont innan det är dags att gå tillbaka o jobba. Dessutom är det snart dags för semester =D min första EVER o jag har inget planerat änså länge men som det ser ut just nu ska jag äntligen bli sambo med rickard då =) Han ska nämligen på interjuv här i norrköping på måndag för ett jobb o nu hoppas vi på att han får det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback