Vilken dag...

Idag har inte varit någon bra dag alls... hela natten har jag haft ont i magen o det har inte gett sig =/ när jag väl kom hem imorse så klarade jag inte mer så då ringde jag till barnmorskemottagningen o fick prata med värdlens trevligaste barnmorska. Så hon fixade en tid till mig på KK-mottagningen så jag fick komma o träffa en läkare. När jag väl hade varit där så hittade han inget som var fel med lillen i magen och allt såg bra ut. Sen jag såg den sist så hade den växt jätte mycket och under tiden han gjortde UL så vidade sig bebisen från sin bästa sida med 2 fötter och sen kom det en rumpa mitt i skärmen =P Efter att han hade tittat med 2 olika typer av UL så kan ha inte hitta något avikade, vilket är jätte skönt. MEN jag har fortfarande ont o jag ska nu avvakta om det tilltar eller on det kommer att släppa efter annars hade han en misstanke om det kune vara blindtramen...  Vilket jag hoppas på att det inte är. Nu är jag hemma hos mamma o tar det lugnt innan det är dags att gå hem o återta sängen igen!

Ha en bra kväll

Kommentarer
Emma säger:

Jag hoppas verkligen att magen slutar göra ont. Inte roligt när det bor nån där inne.

2010-05-08 | 10:47:53
Bloggadress: http://sodemm.blogg.se/
Jojja säger:

Aj, det låter inte alls kul! Appar händer att vi har inlagda på antenatalen emellanåt, men vet inte hur man gör med dom när man är gravid??

Inte foglossning eller nåt sånt "vanligt" då?

Krya-på-dig-kram!

2010-05-08 | 23:36:53
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback