Första Advent

Vad tiden går fort! Kan knappt tro att det redan är första advent. Min adventsljustake är ju inte klar än! Saknar ju mossa som Carro har varit så snäll o köpt till mig men det är ju ingen fara bara kan lyckas hämta den någon dag i veckan är jag nöjd!

Idag skulle vi ha varit i kyrkan o lyssnat på skrik när hon sjöng men det är sådant snökaos här så det är något hemskt. Pratade just med mamma som gav oss utegångsförbud pga vädret. Jag vill  verkligen inte gå nu med Vincent när det är sådant här väder.

Just nu ligger min lillaprins bervid mig i babystittern o myser!


Kommentarer
Jojja säger:

Nä, håll er inne! Vi har precis burit vagnen genom snön till resecentrum. Nästan så man borde ha stannat istället.

Vincent ser ut att ha det riktigt mysigt i babysittern!

2010-11-28 | 15:49:04
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/
Sabine säger:

Förra vintern var vi mkt inne. Det är ju för kallt för dom små att vara ute längre stunder. Och man vet aldrig hur smidigt de går att komma fram när de är mkt snö ute, kan ju ta hur lång tid som helst att bara komma ner till affären 15 min bort liksom. Gosa inne ist:) Han är så söt! Påminner lite om Alice med de där håret när hon var så liten:P

2010-11-28 | 21:51:03
Bloggadress: http://nissesmamma.blogg.se/
Caroline säger:

Guuud så söt han är! Gulligt med hår på bebisar.:)

2010-11-30 | 11:37:48
Bloggadress: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback