Tisdag

Idag har det inte hänt så mycket alls... Vi vaknade redan vid halv åtta o då ville inte vincent somna om även om jag tyckte det! Så vi gick upp o satt o hade det mysigt tillsammans i soffan ist. Sen var vi en kortis hemma hos mamma för att Carro var där o lämnada sin lilla hund på avlastning. Efter det så gjorde vi R sällskap till VC för att han skulle ta lite proven sen passade vi även på att handla lite.

Det är ju inte direkt det roligast vädret ut just nu... Här är det 3 mins o det blåser jätte mycket så att det känns inget roligt att gå ut med Vincent just nu..

Nej, nu ska jag gå o göra lite te, börjar känna att jag är lite rosslig i halsen o jag orkar inte med att vara sjuk oxå =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback