Torsdag

Här blev det inte mycket bloggar idag inte! Idag började vi ganska så tidigt med att följa med R till läkaren o sen passade vi på att äta lunch tillsamman på stan o det var jätte mysigt. Sen träffade vi mormor en snabbis oxå. Sedan så åkte Vincent o jag ut till min farmors grav o tittade på den =)

Vi passade även på att hälsa på mitt gammla jobb o det var jätte roligt o träffa mina gammla arbetskamrater igen. Vincent lyckades oxå att charma alla där, det har han blivit mycket bra på!

Sen tog vi oss en tur till Hageby för att kolla lite på klänninga till mig =D Måste hitta något fint att ha på mig till dopet o känner att det är dags att unna mig något fin nu när vikten har blivit en helt annan!! Skulle även vilja hitta något fint att ha på mig när vi ska gå och äta julbord tillsammans med R´s familj. Vill kunna känna mig lite fin o uppklädd för en gång skulle nu för tiden. Hittade en helt del fina saker så imorron blir det att prova de när jag har mamma med mig som kan ha Vincent så länge.

Vi var även på panduro o köpte material till ett tack kort som vi ska skicka till våran barnmorska som vi hade under förlossningen. Då passade Vincent på att sätta i halsen o slutade nästan att andas o jag fick hjärtat i halsen o blev jätte nervös, men vi redde ut det oxå! Spanade oxå på vad det hade på saker till scrapbooking eller hur det nu stavas ;) för att jag har tänkt att göra en till honom nu under det första året.

Nu ska jag passa på att gå o duscha när det är lite lugnt!

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback