Vincent 4 veckor

Idag blir min lilla kille 4 veckor gammal. Tiden har gått så fort sen han kom till oss! Känns inte som jag har gjort så mycket annat innan i mitt liv =) När vi bytte blöjan förut så busade vi lite o jag pussade honom vid munnen och då fick jag det första svarsleedet, så mysigt! Nu ligger han på soffan brevid mig o sover.

Idag har vi inte så stora planer, funderar på om vi skule ta en snabb tur till stan för att köpa en farsdagpresent till pappa R tills på söndag. Annars blir det nog inte så mycket annant gjort idag. Nu ska jag passa på att fixa lite med fotagrafier medans han sover.


Kommentarer
Sabine säger:

Oj redan 4 veckor! Ja men tiden går fort.. Nästan för fort!! Så söt han är!

2010-11-12 | 13:33:12
Bloggadress: http://nissesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback