1 Oktober

Oj, nu är det ny månad igen! Den här månade kommer jag dessutom att bli mamma! Hoppas på att det bara är ca 17 dagar kvar tills det är dags o inte 30. Hoppas verkligen min önskan om att inte behöva gå övertiden så mycket iaf blir uppfylld o att jag får en bebis snart. De senaste dagarna har kantats av väldigt mycket jobbigt sammandragingar som blir regelbundna men sen så upphör det helt.

Dagen kommer nog inte bjuda på så mycket mer än att R o jag ska försöka ta oss iväg o handla lite senare sen. Är dock i ett desperat behov att ett part nya skor så jag kanske måste ta tag i det nu så det är gjort men idag vet jag inte vart orken har tagit vägen... Den är bort!


Nu ska jag gå o klä på mig lite så får vi se vad som händer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback