Äntligen!



Nu så! Efter att ha letat så länge så har jag ääntligen hittat ett par nya sneakers till mig =) Dessa kommer från Din Sko. Är riktigt nöjd med dom! Hittade även en fleectröja/jacka/kappa när jag var på New Yorker som jag solg till på som jag kan ha nu när jag fortfarade har magen kvar. Kommer ju inte in några av mina andra jackor =P Den här kommer jag även kunna ha när bebisen väl är ute.

Idag ringde även målaren o sa att på måndag så börjar renoveringen av lgh så under helgen nu blir det att förbereda så att det kommer att gå snabbt o lätt för honom att jobba på här. Så första omgången så blir det vårat sovrum o vardgasrummet. Nästa vända blir det köket, bebisrummet o hallen. Hoppas att det går snabbt för honom att göra jobbet. känns som tiden börjar rinna ut lite nu =S Ska till BM på måndag o då ska jag väl se om o när jag kan få en läkar tid för bedömning om hur lång tid det kan vara kvar tills det är dag för bebisen att komma.

Ikväll så ska R o jag hem till mamma o skrik o panik o äta tacos tillssammans med dom. Ska då oxå passa på att ta med bebis grejerna hem hit så att jag kan tvätta dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback