Fredag

Jaha, nu har vi haft prinsen här hos oss en helg vecka o tiden bara springer i väg! Jag kan knappt tro att det bara har gått en vecka... Dagen började med att Carro o Lucaz kom på beskö o vi avhandlade allt som har med bebisar o göra o mycket annat också =) Det slutade med att vi satt tysta o bara tittade på varsin bebis o njöt av att de äntligen är här! Måste sett roligt ut =P

Idag har även lillpirnsen o jag varit i väg o handlat tillsamman med mormor, för att jag har gåt o blivit spelänka igen... Men han har faktiskt gått o bytt blöja när jagh ar bett honom om det.

Nu ikväll så har R o jag ätit lite tacos o myst tillsammans. Lillprinsen fick ligga i vagnen bevid mig i köket för att han var orolig. Så imorron ska jag hem till mamma o hämta bebysittern så vi kan ha den o ha honom i om han är vaken när vi ska äta.

Jag glömde ju helt bort att lägga upp bilder på de fina sakerna som lillprinsen fick av sin farmor o hans fastrar igår nä de var här o träffade honom för första gången. Hans små kusiner var farsinerade av hur liten han var. Imorron ska jag göra ett nytt försöka o lägga upp bilder på alla hans fina saker =)

Nu ska jag äta lite mer godis o sen ska jag hoppa i säng för att jag känner att jag är uppe på övertid!

God natt o sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback