Ligger här i sängen på hel spänn nu för at...

Ligger här i sängen på hel spänn nu för att lillprinsen har sovit sen kl 20:30 ungefär så han kommer väl att vakna när som helst o vara hungrig. På ett sätt ångrar jag att jag inte gick o la mig samtidigt som honom. Eftersom jag inte gjorde det så fick jag lite kvalitets tid tillsammans med R. Mitt humör de senaste dagarna har inte varit allt för roligt men jag kan inte lägga skulden helt på mig själv heller... Det finns någon som hjälper till med det oxå! Nu är det någon som rör på sig i spjälsängen så vi får se hur länge det dröjer innan jag får sällskap av min lilla prins :) God natt så länge!


Kommentarer
Anonym säger:

Du är inte ensam om humöret. Här hemma är halvt kaos emellanåt. Det hör nog till. :) Inte helt lätt att ha tålamod med dom man tycker borde veta bättre när man mest är trött o hungrig..

2010-10-31 | 18:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback