Lördag

Ett snabbt inlägg innan jag går o sover. Idag så har vi inte gjort så mycket, lillprinsen o jag var nere på stan en kort sväng o tittat på lite kläder till min men hittade ingen som föll mig i smaken alls... Det är så mycket roligare att köpa kläder till honom ;)

Lyckade oxå färga några av hans små vita bodys idag så nu är de mer benvita än kritvita som de ska vara... jag är väldigt ledsen övr detta men det finns inte så mycket att göra nu...

Idag när jag skulle använde regnskuddet till va´gen för första gången så gick det sönder.. så imorron blir det att åka o reklamera de för att jag tycker att det ska hålla för mer än en gång!

Annars så har dagen bara beståt av mys. Lillpirinsen har haft barnvakt för första gången ikväll. Han har varit med mormor i 2½h så jag skulle kunna få vila lite o umgås tillsammans med R. Jag kände ingen när de gick men efter 35 min så tyckte jag att han hade varit borta alldeles för länge men sen var han borta en stund till o det gick ju bra. Men nu kommer det att djöja till nästa gång!!

Har även hea veckan försökt med att han ska få disch tillsammans med mig men det har inte passat någon kväll men idag så blev det äntligen av. O det var mycket bätter än att bada, så nu blr det dusch framöver.

Nu måste jag springa för att det är någon som "ropar" på mig!

God Natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback