Lördag

I natt har jag fått sova reletivt många timmar. Jag känner mig faktiskt utvilad så det känns bra. Nu håller jag på att plockar upp här hemma, tvätta och försöker att roa lillprinsen samtidigt med nu sover han iaf så nu ska jag passa på att måla mina naglar inför kvällen o hoppas på att jag kommer i väg på Halloweenfest hos Jos.

Jag har även förberett med att pumpa ut lite mat så R har här hemma om det skulle bli kris när jag är borta. Nu ska jag hänga tvätten o sen ska jag ta tag i mina naglar o hoppas på att jag hinner med det innan lillprinsen vaknar igen.

Här kommer även en bild med utvalda presenter som Vincent har fått. Vi tackar så jätte mycket för det han har fått o säger att det kommar att komma till stor användning =)



Detta är bara några av alla grejer han har fått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback