Onsdag

Oj vad bortskämd jag har blivit i natt. Vincent har sovit jätte bra, ätit vid kl 03 och 07 =) sen så låg han i min säng o sov till kl var 10. Sen blev det mer mat o sen passade jag på att åka o handla lite fika eftersom R mormor o morfar skulle komma hit o titta på lilla prinsen. Vi tackar oxå så jätte mycket för presenten han fick.

Nu sitter jag här o funderar på om jag ska ta mig iväg o handla lite o sen ska jag till babyproffsen o köpa en spegel tillbaksätet så jag kan se Vincent när jag är själv i bilen och så ska jag även passa på att reklamera regnskyddet till vagen eftersom det gick sönder första gången jag skulle sätta på det... Tycker att det ska hålla för lite fler gånger än så =P

Även om jag har fått sova så tar jag det väldigt lugnt idag o inte springer runt o gör en massa saker här hemma o tar rådet som jag fick igår på BVC att ta det lugnt.

Nu är det någon som kallar på min uppmärksamhet.

Ting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback