Tisdag 12/9

Yttligare en dag o ingen bebis... =( Idag var jag hos BM o magen hade växt 1 cm sen sist min jag hade gått ner ett 1kg. Så det blir inte många kilo o bli av med sen ;) Iaf så hade huvudet sjunkit ner rejält nu så att förhoppningsvis så är det på gång snart. Men jag har en bokad tid nästa vecka o veckan där på oxå så jag hoppas verkligen inte på att jag ska behöva använda dom!!

Annars idag så hade jag besök av Jenny här på fm o sen så bar det i väg till Carro o lucaz. Så idag har jag lyckats vara lite social igen =P Imorron ska jag förhoppingsvis orka ta i tu med att baka mina muffins som jag tjatat om så länge ;) Annars finns det inte så mycket annat att göra än att bara vänta på att det ska hända något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback