Tisdag 5/10

Säger bara blä om gårdagen! Feber som bara steg snorrig o hängig är vad som kan beskriva igår... Nu har iaf febern gått ner o det är jag glad för. Min oror för bebisen  har även släppt av nu. Men det är långt kvar tills jag kan säga att jag är frisk. Idag har jag tryckande huvudvärk o undrar om det är så att jaghar bihåleinflammation på g eller om det bara är för förskylningens skull.

Skulle var varit hos BM igår men fick skjuta på det så jag ska dit på torsdag efter vattengympan om jag orkar mig iväg på den.

Nu ska jag lägga mig o fortsätta att kolla på True Blood =D


Kommentarer
Jessica säger:

det kan mycket väl vara bihåleinflammation, tydligen lättare att få det när man är gravid :/

2010-10-05 | 13:41:36
Bloggadress: http://whataboutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback