Torsdag 7/10

Jaha, så har torsdagen oxå gått. Idag har jag inte gjort mycket, har varit e nsnabb sväng hos mamma o hämta de sista bebis sakernaa så jag ska fixa iordning i spjälsängen nu ikväll så den är helt klar =) Imorron så är äntligen lägenheten färdig tapetserad så i helgen blir det att sätta R på att städa o fixa här hemma så att det bli fin om det nu tittar ut en bebis snart.

Var iväg en kort tur o träffade min kusin Therese som ska åka till Thailand den 19/10 o vara borta ända tills i mars. Så vi träffades hemma hos Carro en stund så även hon fick träffa Lucaz innan hon åkte. Det lilla buset passade då även på att kissa på mig så idag har jag bytt små blöjor igen för förstå gången på jätte länge.

Så fort jag kom hem så återkommer mina sammandragningar o det känns ju sådär men nu ska jag inte till sjukhuset igen försens jag känner att huvudet är påväg ut =P haha skämt o sido men det känns lite som att ropa att vargen kommer varje gång vi har varit på sjukhuset eftersom det bara stannar av..

Ska pyssla lite nu, får se om jag lägger upp lite bilder sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback