25 årsfest

Igår var det 25 årsfest som gällde. Dagen började väldigt lugnt med att kolla på film o plockade lite sen blev det dags att göra sig i ordning o då infan sig paniken över vad jag skulle ha på mig... Men till slut så blev det en svart trikåklänning som fanns i garderoben. Men som sagt det är just nu väldigt tråkigt att klä på sig...

Men tillbaka till festen =) Innan vi väl lämnade norrköping så var jag på upp plocknings runda runt i norrköping o hämtade Jos, jossan och emma. Sen gick bilen mot Motala. Väl framme så blev Merre jätte glad för att vi kom o för presenterna som vi hade fixat =D Kvällen blev mycket trevlig o bjöd på riktigt mycket skratt. För min del så blöd kvällen på massor av trevliga sammandragningar...

När det väl var dags att åka hem så var jag nog den som var piggast av oss. När jag väl kom hem så kom jag inte i säng förens vis 03:30 o då var jag trött men inte trött...


Nu sitter jag o tittat på Ingenting är Heligt med Magnus Betnér =D

Kommentarer
Jos säger:

Jag var inte så trött igår, mest lite deppig i bilen... Somnade inte förrän efter 03 nån gång :(

2010-09-19 | 16:23:33
Bloggadress: http://barajos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback