Äntligen!

Efter mycket tjat på R så är sängen äntligen monterad =D Nu är det färdig för lilla monstret att komma, Så jag säger Välkommen =) Var tvungen att bädda sängen för att förstå att det är på riktigt. Imorron ska jag hem till mamma o hämta spjälskyddet till sängen o alla andra saker som är hos henne så jag kan fixa färdig här hemma. Vi har även pratat om hur vi ska göra i sovrummet o har kommit fram till att vi ska byta sida att sova på i sängen så att bebisen kommer att få en lugn vrå. Men nu är det ingen mening med att göra det innan renoveringen när vi måste montera isär våran säng iaf för att det ska kunna tapetsera där inne.




Kommentarer
Jos säger:

jupp, tankar på allt med mamma just nu... och lite om framtiden... jag tyckte inte gapet var så farligt, men kände att jag drogs ner lite i hålet igen när det blev lite för mkt snack om det som hänt... det är mkt som händer och jag har inte känt att jag haft någon att prata med... men nu sista tiden har jag hängt mkt hos andré och gänget och helt ärligt känns det som om jag fått en ny familj :)

2010-09-19 | 22:54:20
Bloggadress: http://barajos.blogg.se/
Emma säger:

Vad fint och sött det ser ut :)

2010-09-20 | 21:26:16
Bloggadress: http://sodemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback