Jag har varit social =D

Idag slår jag nog alla rekord med att vara social =P Först så följde Carro med mig till Linköping som sällskap när jag skulle till piercaren. Vi hann o prata mycket bebis i bilen o tankar om att de snart är här. Hon har bara 2 veckor kvar till hennes lille är här eftersom hon ska göra kejsarsnitt.
Hos piercaren gick det bra kom hem med min piercing iaf o det är jag glad för. Han tyckat att jag hade gjort helt rätt att trycka tillbaka den o att jag hade plåstrat om den som när den var ny gjord. Så han tyckte att det var goda chanser att få den o läka igen =)

Väl tillbaka i norrköping så åkte jag hem till mamma o lämnade krukorna som jag köpte åt henne. Sen bar det av o hämta skrik på skolan. Sen fick jag skjuts hem för att mamma skulle låna bilen av mig en stund.

Hem igen så kom Hedvig o Hanna hit o hälsade på. Blev även då mycket bebisprat då de undrade massor av saker om att vänta barn o förlossning. Svarde så gott jag kunde =P








Kommentarer
Sabine säger:

Sv: Åh jag kan inte riktigt svara på hur det ser ut just på den avdelningen för nyfödda. Men vi köpte i princip alla Alice bebiskläder där innan vi visste att hon var en tjej, som dom har ju haft mkt neutrala kläder iaf. Dom har ju mkt annat till små bebisar för utom kläder så det är ju absolut värt att åka dit, man sparar ganska så mkt pengar ändå:)

2010-09-13 | 18:33:48
Bloggadress: http://nissesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback