Liten tur till Ikea

Idag blev det en liten tur till Ikea tillsammans med R. Inte alls samma sak att åka dit med honom som det är att var där tillsammans med mamma. Vi var ute efter att inhandla de sista grejerna på listan. Så det blev en badbalja, de första små gosedjuren och en liten nattlampa i form av ett spöke =)

  

Till oss så blev det nya lakan och lite fler mat tallrikar. Jag hann oxå få titta en snabbis på lindex och kapphals barnkläder men när man är ute med R så ska det gå fort. Tur att jag hade rullstolen annars hade jag aldrig klarat av att hålla samma takt som honom.

Tyvärr så har mig jävla huvudvärk inte släppt än är inne på dag 3 nu o undrar lite vad den står för.. Om det är lite förkylningshuvdvärk eller om det är något annat.

Just nu håller jag på att tvätta bebiskläder o de nya lakanen till bebissängen. Ska bli så roligt att få hänga upp de små sakerna snart =)

Nu ska jag fortsätta o pyssla, är så sugen på att montera ihop spjälsängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback