Måndag 27/9

Idag har jag tagit det i min takt. På förmidagen så var Mia o Anna här o hälsade på o lämnade jätte söta saker som Mia hade stickat till bebisen o köpt =)





 Sen har jag haft turen o hitta ett babyskydd på blocket som jag var i väg o köpte idag så det blev ett fynd en Akta Gracostol med bas för 400kr som var jätte fin =)



 Passade då på att åka en sväng till min kusin Carro som ska få sin bebis imorron, jag tror just nu att jag är mer nervös än henne. Men det är skönt att träffa någon o prata av sig med om bulan på magen. Så inom några dagar ska jag få kika på en bebis =D

Har oxå varit i väg o handlat tillsammans med mamma o skrik o panik. R har börjat sitt nya liv den här veckan så vi får se hur länge det håller ;) Så ikväll har jag bjudit honom på stekt lax o kokta morötter o broccoli, blev riktigt gott. Nu ska jag kolla på Idol o sen blir det sängen tror jag. Har haft en  jobbig natt med väldigt mycket sammandragningar så hoppas på att få sova i natt.


Kommentarer
Jojja säger:

Nu går jag helt på färgen, men du har kollat så att den är tillverkad efter 2006 väl? Riktigt bra fyndat isf!

2010-09-28 | 07:19:33
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback