Packa BB-väskan

Idag har jag börjar att plocka med vad man ska ha med sig till BB. Just nu så har jag tagit fram

Till Bebisen:
2 st bodys
2 par byxor
1 pyjamas
Overall
Mössa

Till Mig:
Underkläder
Mjukis kläder
Ammnings BH

Nessesär med toalett saker, Det jag inte få glömma här är alla mina salvor för du blir det ingte bra!!

Till R:
T-shirt
Underkläder


Uppdatering, har fått mer grejor på listan.
Kamera
Mobil laddare

Men vad ska man mera ha med sig?? Förutom lite matsäck o dricka om man vill ha något speciellt.


Kommentarer
Jennie säger:

Nått att läsa kanske ifall att förlossningen tar lång tid, mobilladdare o kamera är ju alltid bra o få med sig också. Kram

2010-09-29 | 15:56:43
Jojja säger:

Den här länken fick jag på mailen. Rätt bra tips!

http://www.pampers.se/sv_SE/parenting-articles/packing-for-your-birth-experience/1441



Kanske mer än 2 ombyten till bebis ifall det blir en kräkis? Om man inte vill ha landstingets kläder. Och strumpor och en egen mysig filt. :)

Jag har packat bebisgrejerna och journalen än så länge..



Hur gick det med förvärkarna? Blir det mer?

Jag nöter på med mina här hemma utan att det händer så mycker mer.. :P

2010-09-29 | 17:03:22
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/
Jojja säger:

Man brukar ju säga att så länge Panodil har effekt så är det bara förvärkar.. Men hoppas dom leder till nåt mer snart! Ingen slempropp eller andra tecken på att det är på g?

2010-09-29 | 17:16:40
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback