Så var onsdagen gjord..

Idag har jag ine gjort så mycket alls... Jag har pekat på vad R ska göra. Håller på att förbereder här hemma inför den kommande renoveringen som vi ska få av lgh... Dock lite senare äb vad jag trodde =/ men nu ska det bli gjort iaf. Så idag har vi tömt nästan allt ur sov rummet förutom sängen o jag har börjat att plocka undan sakerna i vardagsrummet. Annars har jag legat i sängen nästa hela dagen med undantag av matlagning och lite små plock.

Imorron äär det das för vattengympa igen o jag längtar! Efter det ska jag troligen o kika på min kusins lilla bebis om hon orkar. Hon har gkort kejsarsnitt o när jag pratade med henne igår så hade hon riktigt ont. Hoppas att hon orkar annars tar vi det när hon kommer hem =)

Ska även till frisören imorron o bli fin i håret, ska bli lite mörkare äb vad jag är nu har jag tänkt iaf sen får vi se om det blir så oxå ;)

Nu blir det en dusch o sen ska jag nog kolla på en film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback