Tisdag 28/9

Idag är det bara 20 dagar kvar till BF. Just nu känns det som om tiden rusar i väg även om den inte gör det... Nu så har jag varit o betalat vagnen så det är helt klart så det bara är att hämta den sen =) Har även varit o köpt present till carro o hennes nya bebis idag =) HOppas på att kunna träffa dom på torsdag en sväng, efter att jag har varit på vatten gympa.

Imorron skulle jag har gått o fixat till håret en sista gång innan bebisen kommer men då så har min frisör gott o blivit sjuk så jag ska gå på torsdag ist till en annan tjej som jag hppas på kommer att göra ett lika bra resultat hon oxå =)

Snart dags att äta lite mat här hemma, idag så ska jag göra kycklingsallad =)

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback