Massor av besök =)

Idag har vi haft mycket besök här hos oss. Emma och Meríma var här, Merre kom fran till att det var ca 7 mån sen vi sågs sist. Jag var nämligen gravid då =P hahah Det var jätte roligt att träffa dom igen. Vincent fick jätte fina presenter av Merima =) Ett par as coola jeans och en vit pike, en urgullig kanin och En väldigt rolig skallra/leksak. Tck snälla tant Merima ;) hihi



Senare på EM så ringe R´s telefon och då kom han mamma och en av hans systar hit. Vincent har inte träffat sin farmor på 1½ månad så hon tyckte det var roligt. Alltid lika roligt när de kommer på besök.

Trots att lilla mannen är förkyld så sken han upp som en sol när han fick se tjejer ;) hahah Dock så höll det inte så länge för att febern går upp hela tiden, hostan håller i sig och snorret bara rinner =/ Igår kväll somnade han på mitt bröst precis som när han var lite. Fast nu är han betydligt mycket större att ha liggandes där.



Tycker så synd om honom. Hoppas verkligen att det vänder nu. Ikväll var det meningen att jag och R skulle ha myskväll men det gick inte så bra =( De ringde nämligen in honom för att jobba. Så nu sitte rjag hr ensamen o kollar på film. Ska passa på att gå o sova snart.


Kommentarer
Sabine säger:

Sv: Tack=) Men de ingen "mamma" tunika:P Men magen fick absolut plats i den (fördelen med tunikor hehe):D Njaa... jag tycker inte hm har så mkt fint när det gäller mammakläder (jeansen är ju iofs fina), men typ inga andra affärer säljer ju så man får iaf handla jeans där (än har jag inte gjort det denna graviditeten då jag köpt från mamalicious- på rea hihi)



Det är när dom somnar i ens knä som man märker hur stora dom blivit! Hoppas på att han blir bra nu tills imon!

2011-04-09 | 23:28:00
Bloggadress: http://allavifina.blogg.se/
Sabine säger:

Sv: Är redan medlem i MAM gruppen på fb (tack för tipset iaf!) och har fått hem nappen till Harry:P Dock hade jag redan fått en precis lika dan av en vän som jag fick hemskickad så nu har vi två:P Ska se om jag kan beställa en i Fredriks namn också, synd att man förmodligen får samma napp nu igen men det skadar inte med en extra även om det blir 3 lika dana:P

2011-04-09 | 23:31:03
Bloggadress: http://allavifina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback