Söndag

Nu har den hr veckan oxå gått. I lördags så fick ett barn till här hemma, så nu har jag provat på att vara 2 barnsmamma. Det har inte alls varit jobbigt eftersom det är så stor åldersskillnade mellan Vincent och Panik. Det har varit väldigt mysigt at ha henne här hos oss.

Idag skulle jag ha hafttvättstugan men jag har varit så jävla trött hela dagen så jag orkade inte med det... Kom just på att jag tvättade en maskin här uppe igår som jag har glömt att hänga =/ får skölja om den imorron.

Nu blir det big brother och sen kanske jag ska ta o sova lite innan det är dags att mata lilla trollet igen!



Vincent den lilla tv bebisen =D


Kommentarer
Agneta säger:

hej vilken söt pojke du har såg att du med ska gå ner 4kg till slutet av april.Hur funkar LCHF? Funderar med på att börja äta lite sånt för min dotter skull med

2011-04-04 | 14:08:04
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/FALEA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback