Torsdag

Idag har vi inte gjort så mycket. Vi har tvättat lite och varit ute på promenad tillsammans med S&M =) Vincent har äntligen börjar äta mat! I förrgår så köpte jag spagetti och köttfärsås och det tycket han var jätte gott. Han har såhär lång inte alls tyckt om gröt och så provade jag i morse igen och då gick det! Nu på kvällen så provade han kalops och det tyckte han oxå om. Hoppas på att det kommer att fungera nu med maten.

Om maten börjar att fungera så kanske han äntligen kan börja sova bättre på nätterna.

Idag har vi även borstat tändena på honom för första gången o det tycket han var jätte roligt så det kommer att gå bra =)


Kommentarer
Sabine säger:

Skönt att de går bra med maten nu=) Köttfärs brukar ju vara en hit=) Åh jag hoppas det håller i sig med tandborstningen! Alice gillade de först... Nu gallskriker hon och ålar sig så fort hon ser tandborsten. Inget hjälper, försökt precis allt.. Går dock bättre när Fredrik gör de så han brukar sköta de.



Sv: Åh tycker du!? Så roligt att höra att hon är lik mig lite nu också=) Annars äre ju bara pappas tjej:P

2011-04-14 | 22:35:34
Bloggadress: http://allavifina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback