Underbar dag

Idag har Vincent o jag varit ute på en riktig långpromenad med S&M, var hur skönt som helst! så jaghade bara en tunn tunika och leggings på mig. Känner nu att jag har fått sol på mig... Mitt eksem är hemskt =( Vincent o jag gick till mamma efter promenaden och myste lite. Vi tod oss sen en tur till stan.

På väg hem så blev Vincent så ledsen i vagnen så jag fick bära honom hela vägen hem! Min arm höll på att dö. När vi väl kom hem så  var det hur bara som helst för att då var ju pappa här =P Jag hade bestämt med mamma att vi skulle åka o handla och sagt o gjort så åkte vi ut till City gross men när vi precis kommer ut så ringer R och jag hör hur Vincent skriker i bakgrunden... Bara att hoppa i bilen o åka hem igen. Så fort jag kom hem nästan blev han lugn...

Jag undrar tyvärr om det är så att han håller på att utveckla förkylnings astma... Han har fått tillbaa sin hosta och nu så väser andninger när han har hostat och så kippar han efter andan oxå den lilla stackaren.... Tänkte att jag ska ringa till BVC nsta vecka o prata med dem.

Nu ska jag kolla på BB o sen blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback