Nu ligger jag i sängen o är död!! Vincent ...

Nu ligger jag i sängen o är död!! Vincent bestämde att vi skulle gå upp vid kl 5 imorse o han gav sig inte heller så nu är jag helt slut. Dessutom har vi varit ute hela dagen o promenerat runt i Sthlm o kollat på pride paraden vilket han gillade!! Så han däckade runt kl 18 vilket är lite tidigt men så blir det när man vägrar att sova middag... Imorron ska vi hålla oss här "hemma" hela dagen o pyssla lite o plocka upp det vilddjuret har ställt till med! Ska även bli en lång promenad är det tänkt :) god natt!


Kommentarer
Caroline, mamma till Juni säger:

Ja det var nog vi :) du skulle ha kommit och sagt hej, jag skulle blivit såå glad :) du har en jättefin blogg du med!

2011-08-06 | 21:46:54
Bloggadress: http://juniochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback