Vi har överlevt våran första dag här i fis...

img_9800 (MMS)

Vi har överlevt våran första dag här i fisksätra :)  allt har gått bra men lyckades att köra fel när vi skulle iväg o handla ;) men tack o lov för GPS! Jag har inte sett till någon kisse ännu så jag hoppas att han dyker upp imorron! Tänkte ta en tur in till city för att framför allt gå till Hötorget o köpa lite frukt o grönt :) hoppas vädret är med oss bara! Nu ska jag försöka sova lite så jag är bered om mini huliganen tänker vakna kl 04 imorron oxå... God natt


Kommentarer
Johanna säger:

Härligt med lite nya inlägg!

Hoppas ni får det bra uppe i sthlm! Alltid skönt med lite annat!

Saknar er kramar

2011-08-04 | 23:12:30
Bloggadress: http://johannawingerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback