Magnus Betnér på Skandiateatern


Igår var det äntligen dags för att gå och kolla på Magnus Betnér! Det var sjukt bra även komikerna som var innan honom var riktigt bra. Det är inte ofta han pratar "med" publiken men igår gjorde han det och dessutom på lite halvtaskig östgötska och det var så sjuk roligt! Skrattade så jag fick ont i magen =P Hur kul som helst och komma ut och göra något annorlunda och dessutom vara barnfri med sällsakap av andra vuxna =) Carro, benny och R tyckte som jag att det var as bra.



Bild från igår som jag har snott från Carro ;)


Kommentarer
Emmy- Mamma till två små grabbar <3 säger:



Åh nu blir jag avis :)

2011-02-25 | 16:58:45
Bloggadress: http://artanimagen.blogg.se/
Sabine säger:

Avundsjuk på er! Härligt att ni hade en bra kväll och att det var bra! Såg honom på tv häromdagen så jag får nöja mig med de;)

2011-02-25 | 22:33:07
Bloggadress: http://allavifina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback