Min stora lilla kille



Vincent 4 månader =)



Idag har Vincent och jag varit på BVC. Trodde inatt att vi aldrig skulle komma dit eftersom han har vägrat att soav mer än 2h i sträck =/ Men vi kom dit iaf. Min lillakille börjar blir stor nu! Nu bäger han 6730g och är 64cm lång! Han har gått upp 500g sen sist vi var. Vi pratade även om smakisar och att det är okej att börja nu. Efter Vincent var sjuk första gången så började vi med flaska och mjölkersättning bara att han skulle få i sig och det tycker han ny bätter om än att tutta... Men jag är envis så han tuttar ändå så mycket som möjligt om dagarna. Tänkte att vi ska smaka något snart för att se vad han tycker om det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback