Fy fan... Ligger här i sängen o sjuk ont i...

Fy fan... Ligger här i sängen o sjuk ont i magen... Har sprungit på toa massor den senaste timman =/ nyss började Vincent oxå o skrik, tror att det var för att han oxå hade ont i magen men nu sover han iaf :) Vi som skulle ha åkt på födelsedagskalas idag... Vi säger iaf grattis Mia. Hoppas du får en underbar dag! Jag har försökt att läsa mig till hur man ska göra nu när man ammar o inte får behålla så mycket själv. Vart jag än läser står det DRICK så mycket du bara kan! Så att ditt barn inte blir uttorkat. Just nu försöker jag att pressa ner ett glas lätt dryck... Ska försöka sova en liten stund o hoppas på att det är bättre när jag vaknar igen. :)


Kommentarer
Caroline - Mamma till Jennifer säger:

Sv. Gott nytt till er med! :) Tack!



Men usch stackare, hoppas du blir bättre snart. Krya på dig! :(

2011-01-02 | 16:10:33
Bloggadress: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/
Caroline - Mamma till Jennifer säger:

... och angående vågtången. Ja jag tror den passar mig bättre. Visa säger att det tar lång tid, andra att det går fort. Man lär väl sig och blir bättre på tekniken med tiden antar jag :) Men jag tyckte resultatet den gav såg så läckert ut. Måste testa! :)

2011-01-02 | 16:11:36
Bloggadress: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback