På förbättringsvägen...



Min lilla sjuklinge mår något bätter idag iaf. Han har inte på långa vägar skrikit så mycket idag som han gjorde igår. Han är fortfarande febrig och snorrig. Misstänker även att han har lite ont i halsen för att han dergglas så mycket! Vi kämpar på med att äta lite och ofta och sova korta små stunder. Idag har vi varit hemma hos mamma för att vi skulle byta miljö lite.




Igår spenderade jag och Vincent hela dagen i soffan eller runt om den. Till slut så bäddade jag ner oss på soffan så att jag kunde vila mina armar. R gjorde så gott han kunde för att hjälpa mig. Men igår så var det bara mamma som gällde.

Nu ska jag se om jag kan få min lilla trötta prins att sova lite.


Kommentarer
Natt Sanna säger:

Kanske han håller på att få tänder??? Ja fick min första då jag va 8 veckor min tuva va 4 månader en tanke bara. Feber dreglar grinig. Har han slemmigt bajs med????

2011-01-15 | 21:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback