Onsdag 26/1-11

Tisdagen passerade jätte fort. Dagen började med att jag fick sovmorgon eftersom lillprinsen har sovit så dårligt i natt. Sen var det dags att åka till sjukgymnasten för yttligare en behandling av min rygg, som jag lyckades att fixa till i lördags så den blev mycket bättre då =) Ringde hem efter behandlingen o frågade om jag skulle komma hem då säger R att jag kan ta o gå på stan en sväng! Det var hur skönt som helst att få gå om kring själv o bara titta o kunna prova vad jag ville utan krångel.

Så dagens inköp blev en vit skjorta från Gina och en skit snygg ring och en ny ögonpenna i limegrönt från Make Up Store. Väl hemma igen så mötes jag av en glad liten kille men som snabbt blev ledsen. Efter mycket om o men fick jag honom att sova en kort stund o sen vaknade han återigen o var ledsen så då bestämde jag mig för att gå ut o gå. Vi var ute och gick i 1h o det var riktigt skön och han fick sova.

Ikväll har även prinsen badat o det var riktigt roligt.


Kommentarer
Anonym säger:

Skönt att ryggen blivit bättre :) Men det är väl iaf onsdag idag? ;)

2011-01-26 | 22:41:19
Johanna säger:

Härligt med lite egentid den är ju såå viktig! Kram på er

2011-01-26 | 23:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback