Vilken dag! ( långt inlägg)

Varnar känsliga läsare för detta inlägg!!
Dagen började mad att R kom hem efter natts jobb o var jätte trött o störtade i säng. Då var det dags för mig o lillprinsen att gå upp. Jag trodde att jag hade tid hos sjukgymnasten vid 10:15 men det vsade sig att det var 11:15 så jag var där i mycket god tid! Efter besöket så blev jag inte så mycket klokare men det är troligen så att det är foglossningarna som har hittat tillbaka =/ Mitt bäcken är väldigt instabilt så nu blir det at använda mitt bälte igen o gå på fortsatt behandlig.

Efter dt så blev det en mycket kort tur på stan och lite rea fynd inne på polarn o pyret eftersom det hade 70% rea =) Det blev en brun body och En pyjamas dom är vit med bruna ränder på. Sen åkte vi hem och väckte R som skulle på ett möte som vil gjorde honom sällskap till. När vi väntade på honom så åt Vincent lite och sen så bajsade han och jag väntade lite om det skulle komma mer. Men plötsligt så känner jag hur jag är fuktig på magen och jag vänder på honom då har det läckt ur blöjan upp på hela ryggen. Det var bara att påbörja det stora projektet att byta kläder honom. Tillslut lyckades jag =)

S>å nu ikväll så har han fått duscha, då passade jag på att göra en snygg mohawk på honom =)




Vincent kollar spänt på CSI mimai.

Nu ligger han o sover, ikväll somnade han rekord snabbt. Han sov efter 3 min i min säng. Nu ska jag pyssla lite sen ska jag oxå gå o lägga mig.


Kommentarer
Jojja säger:

Haha, vad sööt! Och jag borstade och borstade Vendelas hår efter badet idag i hopp om att det inte skulle stå rakt upp när det torkade. Rätt misslyckat för nu står det rakt upp igen.. :P

2011-01-20 | 21:42:02
Bloggadress: http://jojjas.blogg.se/
Johanna säger:

Ha ha nice känner igen det där med bajsandet!

mkt nice ju!

2011-01-21 | 00:13:00
Sabine säger:

Haha trodde de hade hänt något jätte hemskt och äckligt:P Lite bajs är la inget, säger jag som typ aldrig byter bajsblöjor:P Sånt sköter Fredrik;)

2011-01-21 | 23:37:41
Bloggadress: http://nissesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback