Bildbomb =D


Imorse så vaknade jag av en jätte dunsk och sedan att Vincejt började skrika hysteriskt. Min första tanke var att han hade ramlat ur sängen men det finns de ingen möjlighet till nu när botten är sänkt. Men väl inne i hans rumm så var det tavellisten jag hade satt upp som fästena gick sönder på =/ Efter det så kunnde ingen av oss somna om igen... Sedan kom lucaz o då var det full fart här. Men så här trötta var jag o killarna...










I eftermiddags när jag o killarna kom hem efter en hel dag tillsammans med S&M  så fick de springa i varsin gåstol och Vincent blev helt galen när han fick tag i ammningskudden. Ren lycka =)






Lekte lite med kameran o fattade blommorna som jag fick igår. Jag är sjukt nöjd med kameran efter som att det bara är en digitalkamera men det har funktioner som en systemkarera =D



Här kommer lite bilder på var jag fick i födelsedagspresent. Fick även köksknivar, en Elvisp, pengar, presentkort, och massa annat fint oxå. Jag gillar verkligen mitt förklädde som jag fick av mormor med döskallar på =D











Kommentarer
Caroline mamma till Juni säger:

Å det kakfatet vill jag också ha :D

2011-06-30 | 10:45:25
Bloggadress: http://juniochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback