Lördagens 75års kalas och myskväll

Igår så var vi ute på resturang och åt tillsammans med hela R´s familj eftersom han morfar fyllde 75år. Det var jätte trevligt. Vincent skötte sig rätt så bra för att inte må helt 100. Han blev väldigt ledsen bara en gång. Maten var jätte bra.
Till förätt blev det Toast skagen
Varmrätt: Plankstek
Efterrätt Magon och svartavinbärs sorbet

Under middagen så blev R inringd för att jobba så vi avvvek tidigare han och jag så han skulle hinna sova lite. Vincent och jag bestämde oss för att åka hem till mamma och ha lördags mys där. Vincent var sen kvar hos mamma när jag skjusade R till jobbet. Men i natt så kom R hem igen för att den boende som han satt vak hos gick bort, så då fanns det inte så myckte att göra för honom.

Nu sitter Vincent och jag här i soffan och funderar på vad vi ska hitta på för något idag. Tror att det blir en snabb tur ner på stan för att klaga på han tossar som jag köpte... När jag tvättade de igår så repade de upp sig hel =/ tur att jag har fler par!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback