Fikamys

Idag har vi haft besök här hemma av skrik, panik, mamma, Pernilla, Elvy och Ebba. De var fösta gången de var här idag så jag har legat i med att städa. Måste ha sådant besök oftare så vi han ha det såhär fint. Vi fikade o pratade o hade det jätte trevligt. Vincent belv som vanligt helt farsinerad av colaflaskan o dt slutade med att han hade den i munnen. Men det är väl medfött att han ska gilla cola =)





Den här fina tröjan/ jackan fick VIncent i present av dem. Hur bra som helst eftersom jag håller på att bli galen av allt letande. Imorron ska Vincent o jag förhoppningsvis ut på promenad med Sandra och hennes lilla Minna. Vincent kommer att se så stor ut i gemförelse med henne =) Min lilla kille håller på att bli stor!

Nu ska jag kolla klart på BB o blanda till några flaskor med mat o VIncent o sen är det dags att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback