Fredag

Den härdagen började tidigt som alla andra dagar den här veckan. Vincent vaknade kl 6. Då kände jag att han hade en väldigt full blöja så jag gjorde misstaget o öppnade den o tog bort den innan jag hann att lägga dit en ny... Han tyckte att det var sååå skönt att vara utan blöja så han kissade direkt =P Så det vara bara att byta underlaken i sängen.

Carro ringde vid 8 o frågade om de kunnde komma hit o de var så välkommna. Killarna låg o busade på täcket o hade det roligt. Sen gick vi in till stan för att köpa födelsedagspresenter till Melvin som fyller år på söndag =) Blev en kort tur. Vi åt lite mat o då avslutade jag det hela med att hälla cola både på min o vincent. Så det vara bara att panik köpa ett par nya strumpor och byta byxor på honom.

Sen åkte vi hem till R o skriv en handlings lista o sen var vi på g igen.

Så nu har vii ätit fredagsmiddag tillsammans o bara myst =)

Igår var jag ute och gick tillsammans med Sandra och Lilla Minna på en riktig långprommenad. Vi var ute i ca 1½h och sen så gick vi även hem till carro lite senar så det blev säkert 2 mil igår. Idag känner jag nästan ingenting i benen.  =)

Nu ska jag sitta här i soffan o kolla på Let´s dance!

Kommentarer
Emmy- Mamma till Jack och Link säger:



Hejja Frank!!!

2011-03-25 | 20:24:37
Bloggadress: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback